جدید ترین اخبار
خرید تلمبه بادی پایی
خرید تلمبه بادی پایی

خرید تلمبه بادی پایی

خرید تلمبه بادی پایی

خرید تلمبه بادی پایی : با خرید تلمبه بادی پایی به هنگام سفر یا گردش آسوده خاطر باشید. خرید تلمبه بادی پایی برای باد کردن لاستیک دوچرخه، ماشین، توپ، قایق بادی کاربرد دارد.

تجربه خرید اینترنتی تلمبه بادی پایی

در اطراف همه ما وسایل مختلفی همچون دوچرخه، ماشین، توپ و بسیاری وسایل دیگر وجود دارد که به دلایل مختلف ممکن است کم باد یا دچار مشکل شوند.

با خرید تلمبه بادی پایی این اطمینان را دارید که در هنگام سفر یا گردش در صورت مواجه شدن با مشکلات این چنینی به خوبی از پس آن ها برآیید و می توانید از ادامه سفر و تفریح خود لذت ببرید.

ما در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی دیگر از محصولات این فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم؛ تلمبه بادی پایی محصول مناسبی است که برای شما عزیزان در این فروشگاه عرضه شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره خرید تلمبه بادی پایی اطلاعات کسب کنید.

آشنایی با تلمبه بادی

تلمبه بادی وسیله ای است که با اعمال نیروی مکانیکی توسط دست یا پا یا برقی، جریان هوا را وارد پمپ کرده و سپس این فشار هوا سبب پر باد شدن لاستیک دوچرخه یا توپ می شود.

تلمبه های بادی در; انوع مختلف دستی، پدالی و فندکی;در بازار به فروش می رسد. خرید تلمبه بادی پایی این فرصت را برای شما فراهم می آورد که در کمترین زمان، با بالاترین سرعت و بدون مصرف هیچ برقی کار خود را راه بندازید.

تلمبه بادی پایی

تلمبه بادی پایی همان طور که از نام آن مشخص است با وارد کردن نیروی پا بر روی پدال تعبیه شده بر روی آن کار می کند.

این تلمبه با یک;بدنه فلزی محکم و مقاوم با طول عمر بالا.در ابعاد و اندازه ای مناسب و مشخص از ۱ یا ۲ پمپ (سیلندر); برای تامین باد خروجی و یک فشارسنج برای اندازه گیری فشار هوا تشکیل شده است.

همچنین با خرید تلمبه بادی پایی می توانید از مزایای دیگری; همچون .طراحی ارگونومیک ،شلنگی انعطاف پذیر و بادوام، سیستم قفل برای نگهداری آسان ، یک پدال با روکش لاستیکی ضد لغزش،سیستم اتصال قوی بدنه برای استفاده طولانی مدت. نیز بهره مند شوید.

بنابراین ما در هنگام سفر یا گردش، همراه داشتن چنین وسیله ای را در کنارتان شدیدا توصیه می کنیم؛ چراکه حمل و جابه جایی این وسیله بسیار راحت است و فضای خیلی کمی را در صندوق عقب ماشین اشغال خواهد کرد شما مشتریان عزیز می توانید باخرید تلمبه بادی پایی از فروشگاه اینترنتی ما، ضمن بهره مندی از محصولی با کیفیت، آن را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه ها تهیه کنید.

برای سفارش محصولات با این شماره تماس بگیرید : ۰۹۱۲۲۷۵۰۷۵۴

درباره admin

پاسخی بنویسید